יום רביעי, 8 ביוני 2011

קונספירצית המלפפונים: נתפסו האחראים למגיפת המלפפונים באירופה ובעולם

סוף משמח לפרשיית הרעלת המלפפונים. משטרת בודפשט תפסה שלשום שבעה חברי אגודת 'שונאי הצמחוניים' העולמית, כאשר ניסו להסתנן דרך מעברי שדה התעופה עם שקים של מלפפונים מורעלים.
ראש ממשלת הונגריה הביע את הערכתו למאבטחים הערניים שנמצאו באותה שעה בנמל התעופה וזיהו את המלפפונים במכשירי גילוי המתכות.

"לא היה לזה צורה של נשק או משהו כזה", אמר טיירל וורנון, אחראי משמרת סיירת המאבטחים בנמל התעופה- פריהגי בבודפשט, הונגריה, "פשוט זיהיתי כמות בלתי רגילה של מלפפונים או לפחות דברים שנראו לי כמו מלפפונים, האפשרות השנייה הייתה שאלו ויברטורים ואף עם זאת, חשדתי שזאת כמות גדולה מדיי לבן אדם אחד להחזיק בתוך מזוודה".

בזכות ערנותם של מאבטחי הנמל, פעילי האגודה הבינלאומית של שונאי הצמחוניים הודו במעשיהם וטענו שהם סך הכל פעלו לפי האמנה המסורתית שלהם, לפיה חל עליהם חובה חד משמעתית לגרום סבל לכלל הצמחוניים שבעולם ולגרום להם להבין שהם מטורפים ולהבהיר להם שאכילת בשר היא דבר שבשגרה ואין שום פסול בכך.

בסך הכל קונספירציה?




תגובתם הראשונה של הפושעים כאשר נשאלו "למה דווקא החלטתם להרעיל את המלפפונים?", נענו: "זה היה או מלפפון או עירית, ובגלל שערכנו סקר ובו גילינו שרק 2% מהעולם באמת יודעים מה זה עירית, הלכנו על מלפפון".

בריאיון מיוחד אשר נערך בבית הכלא סיינט צ'ארלס בלונדון עם מנהיג האגודה, נמסר מפיו שהדבר אשר הכי הכעיס את האנטי-צמחוניים זה שהם מכניסים לגופם דברים שבני אדם אינם אמורים לאכול, כגון עירית, קולורבי וכו'.

3 תגובות:

  1. איך מכשיר גילוי מתכות מזהה מלפפונים?

    השבמחק
  2. צמחונות היא שטות
    וטבעונות טעות

    הטענות הרציניות בקישור הזה:
    http://www.pinat-hay.com/anti-tzim.htm

    השבמחק
  3. המלפפונים הפכו
    ויברטורים
    טבעיים זה ההסבר

    השבמחק