יום שלישי, 5 ביולי 2011

ראשון מנוחה? רה"מ שוקל הארכת סוף השבוע ליום ראשון

גורמים בכירים בכנסת ובלשכת רה"מ חושפים לראשונה את נכונותם להאריך את סוף השבוע גם ליום ראשון ובכך לקצר את שבוע העבודה.


מנוחה בראשון? מתאים לי.
 מקור לא מוסמך דיווח הבוקר כי בעקבות הידיעה המרעישה בגין שיקולם של חברי הכנסת וחוסר וודאותם האם לאשר את המהלך השנוי במחלוקת ותקדימי הנ"ל, הובא לידיעתנו שהרברט מיכאלוב, נציג צרפת אשר זומן לתת ייעוץ בנוגע להחלטה, נעלם וככל הנראה נחטף בידי פעילים מאגודת 'עצלנים בע"מ'.

בעקבות דיווחו של המקור הלא מוסמך, הובא לידיעתנו מקור לא מוסמך נוסף אשר חשף דף דרישות אשר, ככל הנראה, מבטא את רצונם של אגודת ה'עצלנים' (רשימת הדרישות בתמונה למטה).

בין הדרישות הבולטות: 'יום שני שמח'- דרישה אשר באה לבטל את שביזות יום א' (ובכך את שביזות יום ב'). עובדים אשר נאלצים להגיע לעבודה לאחר הסופ"ש הארוך, יגיעו מהשעה 10 בבוקר ומעלה למקומות עבודותיהם. 'סעודה ראויה'- דרישה נוספת אשר קוראת להפסיק להקציב לעובדים זמן מותנה לארוחות צהריים והמגבלה היחידה היא עד 3 שעות של ארוחה. דרישה זו מותנית כמובן ב'שעת השינה', דרישה אשר מחייבת את המעסיקים לשלוח את העובדים לשעת שינה אחת לפחות במהלך היום.


דף דרישות אשר מבטא את רצונם של פעילי ארגון העצלנות

"אני מאמין שכשדרישות אלו יתקיימו, האווירה במקומות העבודה תשתפר משמעותית", אומר בכיר בארגון 'עצלנים אנונימיים', "תנאי העבודה היום גובלים בטירוף, לפעמים אני מרגיש שהעיניים שלי פשוט נעצמות במהלך העבודה ואני חייב למצוא מקום לישון. לכן אחת הדרישות שבכל המשרדים הגדולים, יוקם למען העובדים חדר מיטות בו נוכל לנמנם כשנרגיש עייפים ללא צורך ברגשות האשמה המלווים".

"ארוחת הצהריים שלי אף פעם לא מתעכלת אצלי כמו שצריך", אומר אריאל, עובד היי-טק בהרצליה פיתוח, "אני תמיד אוכל בדוחק ונאלץ לוותר על הקינוח שלי בכל פעם שהעבודה קוראת לי, זה לא ייתכן המצב הזה. פשוט נורא ואיום".

ממשרד רה"מ נמסרה תגובה בלתי-רשמית אשר טוענת שבגין הטרוניות המרובות, הדרישות יישקלו בכובד ראש, זאת ועוד שהוספת יום נוסף לסוף השבוע בהחלט אמורה לשפר את מצבם, כך מוסר כתבנו מלשכת רה"מ.

כשנשאלו עוברי אורח עצלנים ברחובות, "תגידו, לא מספיק לכם המאמץ שהממשלה עושה עבורכם ומנסה להאריך את סוף השבוע? הדרישות פשוט נראות לנו קצת מוזגמות, ואם אפשר לומר, חצופות", עוברי האורח העצלנים נענו ב- "לא, זה לא מספיק".

רשימת הדרישות המלאה:

1. חדר שינה אישי לכל עובד
2. יום רביעי המקוצר: עבודה תתקיים בין השעות 12:00-14:00 בלבד.
3. חמישי הרפתקאי- כל חמישי טיול אקראי בארץ ישראל: כך העובדים יוכלו להכיר יותר טוב את מדינת ישראל
4. סעודה ראויה: שוקולד פאדג'/פונדנט לכל עובד שנשאר אחרי 16:30 בעבודה.
5. בחודשי הקיץ- חובה על המעסיקים לאשר הגעה עם מכנסיים קצרים.
6. 'יום שני שמח'- דרישה אשר באה לבטל את שביזות יום א' (ובכך את שביזות יום ב'). הגעה לעבודה מהשעה 10:00 ולא לפני.
7. שעת מנוחה (שינת צהריים לא מוגבלת בזמן בכל יום לכל עובד).
8. ארוחה שלווה- ארוחת צהריים עד 3 שעות.

תגובה 1:

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק