יום רביעי, 15 ביוני 2011

מחאת הפייסבוק הצליחה, מליאת הכנסת אישרה- יורדו מחירי הקוטג' אך יועלו מחירי הקרקרים

המחיר החדש לקוטג': 7.89 ₪, המחיר החדש לקרקר: 32.89 ₪

דיווחים ראשונים הציפו לאחרונה את אמצעי התקשורת אשר המתינו מחוץ למשכן רה"מ באשר לסיום המחאה ההולכת וגוברת בקרב הציבור.
גורמים ראשונים מדווחים כי מרבית חברי הכנסת הצביעו להוריד את מחירי הקוטג' למחיר סביר אשר ימתן את זעם הציבור, מעשה אשר יגרום להפוגה במחאתם של קרב הגולשים באינטרנט אשר איימו כי לא ירכשו מוצרי קוטג' עד סוף הפרשה.

"אני שמח שכל הפרשה הסתיימה", אומר הראל, תושב זכרון-יעקב, "אני כמעט 24 שעות ללא קוטג', ממש התחלתי להשתגע."

סוף לפרשה?


לפי דיווח עדכני, מוסר בכיר במשכן רה"מ שההחלטה להוריד את מחיר הקוטג' באה לאחר שהובן שנעשתה טעות קשה כשאחד הפקידים הממשלתיים פשוט התבלבל בתיוג המחיר של הקוטג' עם מחיר ליטר בנזין.

"טעות מטופשת. על אף זאת זה רק מראה שהציבור והרשת החברתית יכולים לעורר מספיק בלאגן שיגרום להורדת מחירים במהירות כה גדולה", טוען אבי שמריהו, מקריית גת.

לרגע זה, מחירי הקוטג' יורדו ל7 ש"ח ו89 אג' בלבד, כך מוסר כתבנו לאחר שיחה שנערכה עם בכיר אנונימי במשכן רה"מ.

עם זאת, לאחר ההורדה במחירים, הציבור עדיין נזעם לנוכח הירידה הקלה יחסית במחיר וטוענים שהירידה הגרוטסקית הזאת בדיחה.
"אנחנו מצפים שהמחיר החדש יהיה 2.99 ₪ ", אמר יצחק תושב יפו, "לא נשקוט ולא נקנה קוטג' עד שהוא לא יהיה במחיר הזה"

בכיר במליאת הכנסת הביע ביקורת אף הוא על הפינוק אשר לכאורה מביעים התושבים וטען שעם הירידה של מחירי הקוטג' ל7.89 ₪, יהיה קיים פער כלכלי ולכן תתקיים עלייה במחירי הקרקרים מ- 19.99 ₪ ל32.89 ₪, אך דאג להדגיש שההתייקרות תחול רק על הקרקרים אשר מעוצבים כחיות.
התייקרות הקרקרים תחול רק על קרקרים בצורת חיות


"אני לא מבין מה הקשר לקרקרים עכשיו? מה אתם רצינים?", זעק אריאל, תושב רמת השרון, "ברור שקרקרים יותר חשובים מקוטג', שיחזירו את המצב למה שהיה קודם לכן!"



4 תגובות:

  1. קרועים, אבל אופטימים :-)

    השבמחק
  2. איך מירידה של כל כך מעט שקלים בקוטג' עלינו ב12 שקלים בקרקרים?

    השבמחק
  3. חחחחחחחח דפוקים אתם

    השבמחק
  4. ממשלת ישראל ופקידי האוצר דואגים לבריאות הציבור/ סיגריות העלאה במחיר שלא יקבלו מחלת ריאות .? סוכר המחיר הוכפל. שהציבור לא יחלה במחלת סכרת? קמח שמן ביתי העלאה במחיר הוכפל שלא יקבלו כולסטרול בדם ? דלק המחיר הוכפל ממשלת ישראל ופקידי האוצר דואגים שלא יהיה זיהום אוויר ? מוצרי חלב המחיר הוכפל שהציבור שלא יקבלו הרעלת קיבה ?? מים העלאה המחיר הוכפל שהציבור לא יחלה כתוצאה משתיית מים כמו טיפוס ודלקת הכבד.
    ועוד המון מוצרים / מי אמר ממשלת ישראל ופקידי האוצר לא דואגים לבריאות הציבור./?.סידור עבודה לחברים / הון ושילטון / חברות המנופול / ושחתויות הכל כזב / ממשלת ישראל ופקידי האוצר דואגים לבריאות הציבור

    השבמחק