יום שישי, 20 במאי 2011

השתנת? שילמת! - לראשונה בת"א, מעצר וקנסות למשתינים ברחובות

משתין באופן קבוע בפינה כלשהי ברחוב?
מסמן לעצמך עץ קטן ומצפה שמי הניקוז שלך יגרמו לו לצמוח?
מהיום אתה עבריין מן השורה.

הצעת חוק הצפויה לעבור בקריאה ראשונה בכנסת גורסת כי כל אדם באשר הוא, המטיל את מימיו, שלא במשתנה מוכרזת (לרבות משתנות בפארקים ציבוריים ומשתנות ביולוגיות), יימצא כעבריין ויעצר במקום הארוע.
העבריין צפוי לשלם קנס של כ-2000 ש"ח, ובמקרים מסוימים ובאופן חשיפתו של העבריין לציבור בעת ההשתנה, אף תוצג תמונתו של העבריין בעיתון (כותרת העיתון - דף ראשי, בפינה השמאלית תחתונה/ דף אחורי - מתחת לתחזית מזג האוויר).

אפרים ליאור-הראל, רב פקד במשטרת ישראל, אשר מוטל על תפיסת העבריינים באזור גוש דן והסביבה, אמר בתגובה למערכת: "אנחנו נתפוס את העבריינים ונטפל בהם באופן שראוי שיטפלו בהם. מצידי אני אגרום לכך שיהיו 100 תמונות קלסטרון של משתינים כל יום בעיתון".



רחל שללדרבאוים, תושבת ר"ג בת 87 התרעמה בתגובתה ופסקה, "סוף סוף מישהו עוצר את התופעה המחפירה הזאת. בכל בוקר ב5:35 אני עושה סיבוב סביב השכונה וריחות השתן של צעירים חוצפנים עדיין באוויר מהלילה, אני מקווה שישימו את העבריינים האלו מאחורי סורג ובריח".

צוות 'המוזרון' מקווה שלא תיתפסו עם המכנסיים למטה.

6 תגובות:

  1. מצדיק בהחלט העניין, גם לי נמאס מהריח הזה ברחובות...

    השבמחק
  2. סמולנים בולשיביקים

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. אין מה להתעסק איתו במדינה הזו?

    השבמחק
  5. הגיע הזמן! מדברים על דרכים להוציא את האנושות ממנטליות של כלב, אז אולי יש להגביל את ההתנהגות הכלבית של "סימון הטריטוריה"...

    השבמחק