יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

תקנות חדשות לבעלי רכבי Smart: "כבר לא כאלה חכמים גדולים"

מסתבר שהבעיות האמיתיות במדינת ישראל הן לא יוקר המחיה וצדק חברתי, אלא בעלי רכבי Smart והדמגוגיה המאפיונרית אשר חוללו בערי ישראל.

בעלי רכבי Smart היזהרו. בימים הקרובים הולך להיחקק חוק פטרוני חדש אשר אוסר על ביצוע חניות "רגילות" לכל רכבי ה'סמארט' הקיימים בכביש.


 
סגן שר התחבורה בשיתוף ראשי העיריות המקומיות בגוש דן החליטו שהגיע הזמן לעצור את בעלי רכבי הסמארט מלעשות שמות ברחבי העיר ולכופף את החוק כאוות נפשם.


"לא ייתכן שבעל רכב Smart יוכל לחנות ב2 דרכים שונות, גם במאונך וגם במאוזן", אומר שי ליטובביץ', בכיר במשרד התחבורה, "יש חוקים אנשים! לא ייתכן שהאנשים הזחוחים האלו יחנו איך שבא להם!"

"זאת כבר מכת מדינה אמיתית", אומרת עומרית, תושבת תל אביב, "שלשום כשיצאתי מבית הקפה והלכתי לתומי על המדרכה, קיבלתי מכת אדי אגזוז מהאגזוז של בעל רכב Smart מאחר והוא חנה חניית רוורס לכיוון המדרכה, כל השמלה שלי התמלאה פיח!"

התקנות החדשות יוצגו במלואן במהלך כנס בביתן משרד התחבורה בירושלים ולהלן העיקריות שבהן:
1. כל בעל רכב Smart מכל סוג שהוא יחויב לחנות בצורה מאונכת למדרכה וכך להבדיל את רכבו משאר הרכבים. רכב אשר יחנה בצורה רגילה יגרר ויושמד.
2. תקנה מס' 1 תקפה גם לחניות במקביל לרכבים אחרים. (ראו תמונה מצורפת)



הדרך בה יאולצו לחנות בעלי רכבי סמארט

3. כל בעלי רכבי הSmart באזור תל-אביב יחויבו לציין במילים מעל מספר הרכב באותיות של יותר מ3 ס"מ את הכיתוב הבא: "אני בעל/ת רכב Smart גאה וזחוח/ה".
4. כל המעוניין לערער על אחד מהחוקים מחויב קודם לכן למסור את רכבו להריסה.


"זה מטופש", אמר גיל, תושב רוטשילד, תל אביב ובעל רכב Smart Ev 2008, "אנחנו נלחמים פה על צדק חברתי, לא על שטויות בקשר לרכבי סמראט וחניות. חוץ מזה איך הם מצפים שאנחנו נחנה במאונך גם בחניות מקבילות? הם איבדו את דעתם"

בתגובה לכך נמסר מדובר משרד התחבורה, "זבש"ך"

3 תגובות:

  1. אהבנו! צוות סמארט smart.co.il

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחח גדול!

    השבמחק
  3. התמונה האחרונה פשוט קורעת

    השבמחק