יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

מחקר ישראלי חדש חושף: למה הילדים שלכם הומואים? (רמז: במבה אדומה)


חשבתם שזאת תכונה תורשתית?
מאמינים לכך שככה פשוט נולדתם?
ובכן, אתם טועים! וניל פורם, פרופסור למדעי האדם מאוסטריה, יוכיח כאן את טעויותיכם.

נראה תמים? תחשבו שוב.
לאחר שהמציא תרופה שתהפוך כל גיי לסטרייט תוך כמה שבועות בודדים (תרופת הפלא Gay-Away ובעברית 'הומו-הסתלק') וגרר עמו מהפכת עולם, הוטס פורם לישראל במטרה למצוא את הקשר בין אכילת מאכלים "מגייגים" (בעלי מאפיינים הומו-היספאניים שגורמים לבני האדם אשר אוכלים אותם לפתח התנהגות הומואית) במהלך הילדות, לבין מבוגרים הומואים בארץ ישראל.

ממצאיו של ניל פורם היו חד משמעיים וקבעו כי קיים קשר ישיר בין מאכלים מזרזי הורמון ה'גיינטליאזוס' לבין הפיכתם להומואים. בין המאכלים נמצא שבמבה אדומה גורמת לכך שהאוכל יפתח סימפטומים של גיי במהלך התבגרותו ונמצאת בדרגת הסיכון הגבוהה ביותר לחלות במחלה.


ניל פורם השתמש לצורך מחקרו במאות משתתפים בניסוי שנארך כשנתיים. בכדי לוודא שהוא הקיף את כלל מוצרי המזון, פורם בדק כ25 מוצרים שונים ואת השפעתם לאורך השנים על הילדים ההומואים (הרשימה מוצגת מתחת).


כאשר נשאל לגבי הקינדר בוואנו, נענה פורם: "גיליתי שילדים אשר באו במגע ואכלו בוואנואים שחורים ולבנים פיתחו רגשות מוקצנים יתר על המידה ואופיינו כהומואים מצד החברה שלהם וכל אלו תרמו לכך שהתפתחו להיות מבוגרים לא-סטרייטים"


מוצאים את ההבדלים?

"שמתי לב לאחר השוואה ארוכה בין השפעותיו של הבוואנו החום והלבן", ממשיך פורם, "שקיים שוני במשיכה של הגבר באשר לסוג הבוואנו שאכל. אם אכל בוואנו חום- ניכר שיימשך יותר לגברים כהי-עור ולעדות המזרח (מרוקאים, עירקיים וכו'), וכאשר אכל את הלבן, יימשך הגבר לגברים אשכנזים." 

נמצא שהמיר יותר מכ-125 ילדים להומואים באזור גוש-דן בלבד. 'ביג בייבי פופ'

ד"ר פורם ממליץ לכלל ההורים שמבקשים להימנע מגידול אופציונלי של ילדים הומואים, להרחיק מילדיהם את המוצרים להלן ולשמור אותם מפיהם עד שהגיעו לשלבי בגרות פחות מבלבלים.

פורם אף פנה לרשת 'אוסם' וביקש שיפסיקו הייצור של כמה מהמוצרים עד להודעה חדשה.


12 תגובות:

  1. וואי תכלס, נשמע הגיוני האמת...

    השבמחק
  2. פחחחחחחחחחח

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    צחוקים.

    השבמחק
  4. אולי... יש בזה משהו...?? טחחחחחחחח ואולי לא..

    השבמחק
  5. אוי...איזה שטויות. זו בדיחה לא מצחיקה

    השבמחק
  6. חרטא, ממש לא מצחיק , מה הקשר בין מה שבן אדם אוכל לנטיותיו המיניות

    השבמחק
  7. אנונימי אמר/ה... אנונימי24 בספטמבר 2011 בשעה 9:44

    אוי לא היום בבוקר אכלתי במבה מתוקה!!
    אני מרגיש את הגיות משתלטת עליי!!!!!!!!!!!!
    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. סלחו לי על הדרך הבוטה שבה אתבטא, אבל אני חייב לציין שאלו, אשר הגיבו תגובות מחזקות כמו "וואי תכלס נשמע הגיוני" וכד.., הם לא יותר מאשר חבורה של דבילים חסרי השכלה והגיון בריא. מאיפה לכם\ן הזכות בכלל לדון בנטייתו המינית של אדם. כהומו גאה ומוצהר, שחיי בשלום עם סביבתו האוהבת ומשפחתו התומכת, אני חייב לאמר שאני פשוט מתבייש לקרוא את השטויות האלה ובמיוחד את התגובות כאן. אנחנו, (קהילת הלהט"ב בישראל), חיים ככל אחד מכם, משרתים בתפקידים בכירים בצבא, אנשי קריירה וממשל אשר תרמו רבות לחברה, לכלכלה ולתרבות הישראלית. הגיע הזמן רבותי לפוצץ את הבועה שאתם חיים בה ולהבין: אנשי ואנשות הקהילה הם אנשים שנטייתם המינית היא חלק מהם. כמו כן המנעות מבמבה אדומה או קינדר בואנו לא תהפוך אותנו ל"נורמלים", למעשה אין בדבר מה לתקן כלל כי אנחנו כבר נורמלים לחלוטין. הייתי חושב פעמיים לפניי שאפרסם כאלו שטויות.

    בתקווה גדולה שדברי לא ייפלו על אוזניים ערלות

    ובברכת חג שמח

    השבמחק
  9. לתגובה מעליי - אם לא שמת לב שזה אתר סאטירי, אף אחד לא לוקח את זה ברצינות חוץ ממך ועוד כמה אנשים בלי חוש הומור, תירגע - הם צוחקים גם על נשים שנוהגות - בתור אישה אתה רואה אותי נעלבת קשות? שטויות.

    השבמחק
  10. חחחחחחחחחחחחחחחח שוקולית XD

    השבמחק
  11. מה זה הזבל הזה? ילד שאוהב שוקולד הוא גיי? תעשו לי טובה.
    גיי יכול להיות קשור בגנטיות, אבל בטח שלא בשוקולד.
    נראה לכם שילד שאוהב במבה אדומה, ילך ויקבל ממישהו בתחת?
    איך בדיוק אתם מסיקים שאוכל קשור למשיכה מינית בדיוק?
    הומופוביה מפגרת בעיניי.

    השבמחק
  12. מרוב שזה מטומטם זה כבר מעצבן.

    השבמחק