יום שני, 5 בספטמבר 2011

מחאת המיליון? לא מה שחשבתם

ממצאים מטרידים נמצאו היום באשר למפקד האוכלוסין שפקד את מחאת המיליון בשבת בערב.

על פי סקר שנערך ע"י כתב המוזרון, עידן יניסיינשל, נמצא כי בהפגנה המדוברת רק ל13% באמת היה איכפת מאופי ההפגנה ומטרתה. "מפגינים" רבים הגיעו לכיכר המדינה אך ורק לשם האווירה הטובה, האחדות וככל הנראה גם מאחר שלא היו מסיבות טובות בחינם אותו היום.

"תכלס, לא באמת עניין אותי מה הלך שם...", אומר אריאל, תושב ר"ג, "הייתה הופעה טובה רצח של היהודים וזה מה שעשה לי את זה"
כאשר נשאל האם לדעתו יוקר המחייה בישראל מהווה מכשול בדרכם של צעירים לביסוס מעמדם הכלכלי השיב אריאל: "כן... האמת שדיי יקר פה בארץ, אבל מה זה קשור להופעה של היהודים?"


שונאי אייל גולן הגיעו ככל הנראה להתעמת עם מעריציו

מחלוקת כבדה התעוררה בקרב מנהיגי המחאה בשאלה האם האנשים הגיעו למחאתם מאחר והם מאמינים בצדקת דרכם או האם הגיעו לראות הופעות בחינם ולהתחיל עם בחורות.
ע"פי סקר שנערך בסוף המחאה נרשמו כ5,653 נסיונות שונים ליצור אינטרקציה עם הבנות במחאה ורוב הנשאלים כמעט ולא ידעו מדוע כולם התכנסו בכיכר ופשוט זרמו לשם כי לא מצאו משהו טוב יותר לעשות.

"תשמע, הופעות כאלו בדרך כלל עולות בין 150 ל300 שקל", אומר איציק טרולברמן, "אין מצב בחיים שהייתי מפספס דבר כזה ועוד בחינם... "

ככל הנראה לרגע זה, מרבית האנשים שהגיעו למחאה לא באמת התעניינו במרכיביה ותכונותיה החברתיים, אלא פשוט ניסו למצוא בילוי טוב וזול לשבת בערב.

תגובה 1:

  1. ידידי דבר אחד חשוב לא לקחת בחשבון. עומד לו איש בתוך המחאה וישלב ידיים, לא לא יצעק,וגם לא רשום על מצחו. בעד או נגד והנה זה פלא. בעידן התקשורת הדמות תופסת מקום במשבצת הסטטיסטיקה לספירת כמות האנשים במחאה .התמונה משודרת מיד לעם, לממשלה. עושה מה שעושה ורק לך נמתין לשמוע ממך שאחד מר"ג בא לבלות. מסקנה : כל דמות רצויה לצורך הצלחת המחאה

    השבמחק