יום שני, 14 בפברואר 2011

סחרור בצמרת: מטע הזיתים של גלנט ושרידי האורניום שנמצאו באיזור כראיה לפיתוח נב"ק


חשדות גוברות באשר למטע הזיתים הגדול באופן מופרז של יואב גלנט, הכמעט רמטכ"ל לשעבר, כאשר ד"ר אהרון מבית המחקר 'נב"ק לשירותך' מצא שרידי אורניום באיזור ומעריך כי מתחת למטע הזיתים קיים מחסן לפיתוח נשק גרעיני מוסתר.

למה אדם צריך 35 דונם בכדי לאכלס מטע זיתים?
זו השאלה שחלפה ללא עוררין בכל אזרח במדינת ישראל בשבועיים האחרונים. היום, לאחר תחקיר מעמיק וסיכום ממצאיו של ד"ר ע. בשבקין אהרון, קיים חשש שקיים יותר ממה שנראה לעין.

מטע זיתים או סיפור כיסוי למטה לפיתוח נשק בלתי קונבציונלי?


לאחר 400 מ"ג של אורניום מועשר שנמצא לא הרחק מגידור שטחו של מטע הזיתים של גלנט, נערכים לחפירות ארכיאולוגיות בתוך מטע הזיתים של גלנט ומקווים למצוא מטה תת קרקעי לפיתוח נשק בלתי קונבציונלי, זאת לאחר שד"ר בשבקין חזר ואמר שדווקא הזיתים הם לא בדיוק סיפור כיסוי אלא סיפור משלים - "מהזיתים ניתן ליצור שמן זיתים, והשמן הזה בעצם משמש לדלק לייצור הטילים הגרעיניים ולנב"ק הרב שמשתרע לכאורה מתחת לעיני העולם.

ממשרד האו"ם נמסר, "זוהי הפרה של האמנה הבינלאומית, בכוונותינו לשלוח מדענים שיבצעו מחקר לאמת את הממצא הזה, לא נעבור על כך בשקט"

גלנט בתגובה, "אני מסרב להגיב להאשמות חסרות השחר האלו, נמאס לי מהשטויות שלכם כבר... איציק!, תלך לקטוף עוד זיתים, נגמר לו הדלק זית... סליחה, השמן זיתים שם מטה..."

3 תגובות:

  1. אתם חושפים סודות מדינה
    שלא תהפכו ל wikileaks הבא

    השבמחק
  2. זה wikizaron זה?

    השבמחק
  3. ??באמת? לא שמעתי על זה. שלא נדע! טוב לדעת שעל המפה יש כל מיני שטחים תמימים למראה שבעצם יכולים להרוס את כל המדינה. חוצפה שכזו להסתיר מידע כזה.

    השבמחק