יום שלישי, 1 בפברואר 2011

האם ההסכמים בין נתניהו ואנגלה מרקל נחתמו בתום לב או בסחיטה חסרת רחמים מכוח זרועה של הקנצלרית המאיימת?


בכירים בממשלה מביעים את חששותיהם באשר לאמינות וטוהר המידה של ההסכמים שנחתמו בין אנגלה לביבי. ההסכמים, לפיהם, נחתמו עקב שימוש באיומים ורבליים של אחד מהמשתתפים ובקבינט מתגבשת עמדה חזקה בנוגע לבירור הנושא.
כמו כן, ואף ככל הנראה על מנת להקשות על ההבנה מאחורי המקרה, לאחר הדיון, ביבי והקנצלרית הסתגרו בחדרים מבודדים ולא מסכימים לצאת ולדבר עם אף אחד. מקורבים קרובים ביותר לשני הצדדים טוענים שההסכמים לא יחזיקו יותר משבוע מאחר והם גרוטסקיים ומגוחכים.
צילום: גיל יוחנן


פרטי שבעת ההסכמים להלן:
1. הקמת שטח מפורז בלב מדינת ישראל במקרה הצורך של התקפה בלתי צפויה על גרמניה, תוך כדי מתן דגש על סינרגיה בין הצבאות.
2. משחקי דגלי שולה המוקשים יתקיימו בכל שעות היממה, ולפי רצונה הבלעדי של הקנצלרית אנגלה מרקר, מול השחקן בנימין נתניהו. זאת לאחר שלאנגלה נמאס לנצח את חברי המפלגה שלה.
3. אימונים יוכנסו לשגרת הלו"ז הבסיסי של חילות הצבא, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות ימיות חדישות ושימוש בהדמיית כלי טיס שונים.
4. תספורת חינם במספרה הקרובה לכל תייר גרמני חמישי שנוחת בישראל.
5. 89.3% הנחה על טיסות מגרמניה וחזרה, תוך כדי המרת מטבע ללא עמלה.
6. נסיעות חינם בתחבורה ציבורית לתיירים ישראלים בגרמניה, ותיירים גרמנים בישראל.
7. אזרחים גרמנים תיירים שמגיעים לישראל מקבלים אוטומטית תוספות חינם (למעט שבבי שוקולד), בכל יוגורטריה בארץ.


תוך מתן דגש על הסוואת והטמנת עיקרי שיחותיהם, הקנצלרית אנגלה אשר הגיעה ארצה בכדי ליישב דיונים ולחתום על הסכמים, דאגה למקד את משאת נפשה לעניינים שלא בגדר תחום עיסוקה כגון נושא ההקפאה ועד כמה אבו-מאזן רחוק מנתניהו, ובכך לא חשפה את אשר אירע בחדר הדיונים הפרטי שלה ושל נתניהו, שם חוששים בכירים במשטרת ישראל שנעשה שימוש בכוח והטרדה סמי- ורבלית ומילולית.

הדבר היחיד שהתיירים יצטרכו לשלם עליו, שבבי שוקולד


6 תגובות: