יום שני, 31 בינואר 2011

חשדות מסעירות בנוגע לקונספירציה של מובארק ובנו לתכנון המהומות במצרים ושרשרת היהלום העתיקה ה"אלמונאווירה"

(הכתבה תורגמה מג'אזיר-אל קהיאר, עיתון מצרי מקומי)
חוסר אמינות בנוגע להצהרת הנשיא מובארק בקשר לכאוס הדרמטי אשר מתחולל במצרים במהלך השבוע האחרון.
בכיר בשלטון המצרי הדליף מידע מסווג כסודי ביותר, שלמען המהומה התקשורתית הגדולה נשכרו שירותם של כ100,000 אזרחים שחקנים, שתפקידם לבזוז ולהתפרע ברחבי מצרים ובכך למקד את תשומת ליבם של כל אזרחי העולם בקהיר ובמרכז מצרים, בעוד בנו של חוסני, ג'מאל מובארק כביכול "ברח" ממצרים מחשש לפגיעה בחייו, הגיע לאחת הפירמידות בזאווייט אל-אריאן שם קיימות שתי פירמידות לא גמורות מתקופת הממלכה הקדומה, ובכוונתו לשים את ידו על שרשרת היהלום העתיקה "אלמונאווירה- סנוסרת הברק הנצחית".


סנוסרת הברק

עיתונאים מאמינים שמשפחת הנשיא תכננה פעולה זו במשך שנים רבות, ואימונים רבים נדרשו בכדי להוציא לפועל קונספירציה כל כך מוצלחת.
במיץ עליהום המהומות הגרנדיוזי קיימים אזרחים רבים אשר מנסים למנוע ממאת האלפים האזרחים שנשכרו לבזוז ולעשות שמות במצרים. רבים מהשחקנים תוחקרו במהלך המהומה וענו תשובות דומות כגון: "אני בכלל לא יודע למה אני מפגין", "פשוט נתנו לי 2 ליברות ואמרו לי צא ותתפרע".


כאשר התבקשה תגובתו של הנשיא מובארק, הוא נענה: "אני לא יכול להתייחס להאשמות המגוחכות האלו, יש לי שרשרת יהלו, סליחה, שרשרת מהומות על הראש עכשיו..."
אלפי תיירים מיהרו לחזור לארצם במהלך היומיים האחרונים, ובכך פעלו לפי תוכניתם של ג'מאל וחוסני מובארק שכמה שפחות אנשים יתיירו באזור הפירמידות, כך יבטיחו שקט תקשורתי באזור.



שימו לב לדרכו המתוחכמת של ג'מאל בכך שהוא מרחיק את כל האזרחים והתיירים
 מהפירמידות בכדי לקבל שקט לחפש אחר השרשרת
 

תגובה 1:

  1. הרגשתי שמשהו קורה שם מתחת לפני השטח

    השבמחק