יום ראשון, 30 בינואר 2011

על רקע המהפכה במצרים- שערוריה נוספת בבריטניה

הצעת חוק חדשה בקבינט הבריטי שהתקבלה בקריאה השבעים ושמונה ע"י ד"ר אלברט לון, מונה מהפכה בינלאומית אשר מציגה את החרמת מנהג הרמת הזרת המתנשאת והמזלזלת בזמן לגימת תה בהפסקות התה הנהוגות בשעה 5 בערב.

הרמת הזרת הראשונה נצפתה הרחק בשלהי 1475 ע"י המלכה אליזבט סמיואל הראשונה, ומאז מנהג ארוגנטי וגאותן זה הוכנס לשימוש בקרב הממלכה המאוחדת של בריטניה, כך מוסר כתבנו אייל שחרליאליף.
גורם בכיר בממשלת בריטניה מוסר שממלכות חבר העמים הבריטי שבראשן עומדת המלכה אליזבט השנייה המולכת ברציפות מאז 1952, הביע התנגדות עזה לאיסור הרמת הזרת וכינו את מעשה זה כצורה בורתית ונבערת לזלזל בעבר העשיר והיהיר של אזרחים בריטים אשר ידעו כיצד להתנשא בגאון לצד אזרחים לא-בריטים.

לפני


עוברי אורח אשר נצפו בחוסר שלווה מובהק מול ביתן הקבינט הבריטי-
עובר אורח ראשון: "אני חושב שהצעת חוק זו נהדרת, זה נפלא שמישהו סוף סוף מונע מהמתנשאים האלו ללגלג על מעמד הביניים של המדינה".
עובר אורח נוסף: "הרמת הזרת בזמן לגימת התה שקולה ברמת הזלזול שבה להרמת האצבע המשולשת."
עובר אורח נוסף אשר שמע את דברי "עובר אורח נוסף": "כן, היה עדיף שכבר היו מפנים מולי את האצבע המשולשת שלהם".
עוברי אורח  נוספים (בצעקות): "כןןן, אווו, אהההההה !!"

בנוסף, הווארד סמית', מנהיג חבר העמים האופוזיציוני וחתן פרס הנובל לשלום לשנת 1978, נצפה בטעות מרים את הזרת שלו בזמן הפסקת התה הקבועה שלו עם המלכה, וכתוצאה מכך המלכה סילקה אותו מחדרה והורתה על מאסר עולם על כך שזלזל בחוסר כבוד משווע בה ובממלכתה. סמית' הוצב מוקדם יותר הבוקר באחד מבתי הכלא המאבוטחים בניוקאסל, בריטניה, שם יוצב בבידוד טוטאלי למהלך החודש הקרוב.

אחרי

4 תגובות:

  1. זרת עליכם בריטים!

    השבמחק
  2. פחחחחחחחחחחחח
    אין מקור, אין כלום..
    פוטושופ מצוץ מהאצבע..

    השבמחק
  3. פוטושופ ברור

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDD
    לעע שזה פוטושופ
    כל האתתר הזה חרטה אחת גדולה
    חחחחחחחחחחחחחחח איזה מכוערים XD

    השבמחק