יום שלישי, 8 בנובמבר 2011

מחפש מישהי (רק) לחורף? נשים למכירה לפרקי זמן בברלין

גרמניה הזדעזעה מעט הבוקר לאחר שמשטרת ברלין תפסה וחשפה סוכנות ליווי מזן חדש - השכרת נשים לתקופות עונתיות.

אם גם אתה מחפש מישהי שתחמם אותך בחורף אבל לא מוצא מפאת חוסר התאמה ומיעוט כריזמטי, אתה כבר לא חייב לחבק את הכרית בלילה.
מהיום תוכל בברלין, המבורג ולפי דיווחי שטח מהעיר ברמן גם שם ככל הנראה התחילו לצוץ סוכניות כאלו, להשכיר את שירותיה של נערת ליווי לתקופה של חודש עד 3 חודשים ואף יותר במקרים מסוימים.

חתונה בקרוב? (ליצאנית שבתמונה אין קשר לכתבה ואינה מעוניינת בקשר ארוך טווח)


"הנערות ליווי הם נשים טובות", מוסר ל"מוזרון" סטאליוב, הסרסור הראשי במשמרת הלילה ,"הם לא יצאניות רגילות, הן יודעות שהתפקיד מטבעו ארוך יותר מהרגיל וכך גם התשלום ולכן הם מסכימות לקבל את זה; חוץ מזה כבר היו לי מספר פעמים שהזוגות התחתנו לאחר שהבינו שההתאמה ביניהם טובה והכימיה פועלת"

"זה התחיל כאיסוף רגיל", מוסר ג'ניץ, תושב ברלין, "הייתי שיכור והשעה הייתה מאוחרת ואז פגשתי את סאשינקה שלי. היא טיפלה בי יפה אותו לילה והצעת הנישואין לא איחרה לבוא"

לאחר שבמערכת ה"מוזרון", ניסו להשיג את תגובתו של ראש עיריית ברלין קלאוס ווֹבֶרייט, נמסר כי הוא פועל ללא לאות למנוע התפשטויות של סוכניות ליווי כאלו במדינתו אך מוסר את איחוליו לזוגות הנשואים הטריים.

תגובה 1:

  1. שלום. השכרתי מכם זונה אחת לפני שבועיים ואני רוצה להתלונן על מידת החזיה שלה. מצד אחד,היה נעים מאוד לנשוך את הפתמות שלה,אבל מצד שני הם היו רכים כאלה ונפולים איכס גועל נפש. וגם היה לה מין נוזל ירוק כזה בכוס ומה זה השם הזה לעזאזל? מורן? בת זונה שילמתי עליה 5 שקל וזה מה שאני מקבל? חכו עד שאמא שלה תשמע על זה!
    מרשי דורש פיצויים על סך 700 שקל ישנים.
    בתודה,אווה,אמא הנאמנה של מורן (והקונה הבלעדית שלה).

    השבמחק